Verlenging inschrijving woningzoekende

Gepubliceerd op 31 juli 2018

Ieder jaar sturen wij een brief aan alle ingeschreven woningzoekenden met de vraag of de inschrijving als woningzoekende verlengd moet worden. Vanaf april/mei gaan wij deze brief niet meer per post, maar via de mail versturen.
Zorg er dus voor dat uw juiste e-mailadres bij ons bekend is. Dit kunt u controleren en eventueel aanpassen via uw account op onze website.
Als uw e-mailadres niet bij ons bekend is, sturen wij u de brief per post.

Inschrijven

Krijgt u hulp van een bepaalde instantie (zoals een bewindvoerder, het Leger des Heils, Wil, Talant, Zienn enz.)? Neem dan contact met ons op voor het maken van een kennismakingsgesprek, samen met uw begeleider.
Zonder dit kennismakingsgesprek wordt u geen woningaanbieding gedaan.

Denk u aan de inkomensgrenzen? Kijk hier voor meer informatie.
Als u een huurschuld heeft, kunnen we u geen woning definitief toewijzen.


Gelezen