per 1 april 2013 is het niet meer mogelijk om uw huur contant te betalen

Gepubliceerd op 27 maart 2013

Voor uw woning betaalt u maandelijks huur. Het was nog altijd mogelijk om uw huur contant aan de balie te voldoen. Maar omdat hier bijna geen gebruik meer van wordt gemaakt, is per 1 april 2013 deze manier van betalen niet meer mogelijk.

hoe kunt u uw huur betalen?
U heeft de volgende mogelijkheden om uw huur te betalen:
- Automatische incasso,
- Periodieke overschrijving,
- Acceptgirokaart,
- Pinbetaling op het kantoor in Dokkum,
- Zelf een storting doen via de bank.

onze tip
Wanneer u een machtiging invult voor automatische incasso, heeft u er geen omkijken meer naar. U hoeft dan immers niet op te letten dat u op tijd betaalt. Bovendien zorgen wij ervoor dat het juiste bedrag wordt afgeschreven. Als u de betaling van uw huur automatisch wilt laten afschrijven, stuur ons dan een e-mail met uw naam en adres. Wij sturen u dan een machtigingskaart automatische afschrijving toe.

vragen?
Als u nog vragen heeft, dan kunt u contact opnemen met ons Klanten Contact Centrum. Zij zijn bereikbaar via het gratis telefoonnummer 0800 55 11 511. U kunt ook mailen.

Inschrijven

Krijgt u hulp van een bepaalde instantie (zoals een bewindvoerder, het Leger des Heils, Wil, Talant, Zienn enz.)? Neem dan contact met ons op voor het maken van een kennismakingsgesprek, samen met uw begeleider.
Zonder dit kennismakingsgesprek wordt u geen woningaanbieding gedaan.

Denk u aan de inkomensgrenzen? Kijk hier voor meer informatie.
Als u een huurschuld heeft, kunnen we u geen woning definitief toewijzen.


Gelezen