per 1 april 2013 is het niet meer mogelijk om uw huur contant te betalen
Voor uw woning betaalt u maandelijks huur. Het was nog altijd mogelijk om uw huur contant aan de balie te voldoen. Maar omdat hier bijna geen gebruik meer van wordt gemaakt, is per 1 april 2013 deze manier van betalen niet meer mogelijk.
hoe kunt u uw huur betalen?
U heeft de volgende mogelijkheden om uw huur te betalen:
- Automatische incasso,
- Periodieke overschrijving,
- Acceptgirokaart,
- Pinbetaling op het kantoor in Dokkum,
- Zelf een storting doen via de bank.
onze tip
Wanneer u een machtiging invult voor automatische incasso, heeft u er geen omkijken meer naar. U hoeft dan immers niet op te letten dat u op tijd betaalt. Bovendien zorgen wij ervoor dat het juiste bedrag wordt afgeschreven. Als u de betaling van uw huur automatisch wilt laten afschrijven, stuur ons dan een e-mail met uw naam en adres. Wij sturen u dan een machtigingskaart automatische afschrijving toe.
vragen?
Als u nog vragen heeft, dan kunt u contact opnemen met ons Klanten Contact Centrum. Zij zijn bereikbaar via het gratis telefoonnummer 0800 55 11 511. U kunt ook mailen.